יתרונות מחסום ניו ג’רזי מפלסטיק

מחסום ניו ג’רזי מפלסטיק הינו מוצר חדשני המיוצר בהזרקת פלסטיק. מחסום ניוז ג’רזי מפלסטיק מיוצב באמצעות משקולת אינטגרלית שמעניקה לו יציבות גבוהה מאד, חוזקה ועמידות לאורך זמן, בכל סביבת עבודה ובכל מזג אוויר, כולל רוחות חזקות.

עד לפני מספר שנים מחסום הדרכים שהיה מוכר בשוק יוצר בשיטת ניפוח והתוצר הסופי היה חלול שעל מנת לייצבו היה צורך למלא אותו במים.

סוגי מחסומים ניידים

אולם מחסום הדרכים הוותיק סובל מחסרונות רבים:

  • המוצר רגיש לפגיעות וסדקים, בוודאי בסביבה בה לרוב הוא מוצב, סביבות עבודה מרובות בכלי תחבורה. סדקים יכולים להיווצר בקלות, המים זולגים והמחסום מאבד מיציבותו.
  • הלוגיסטיקה הכרוכה במילוי המים ושינוע המחסום היא לא פשוטה מכיוון שהוא הופך להיות כבד מאד. על כן יש צורך למלא את המים במקום בו הוא מוצב או לדאוג לדרך לשנע אותו על אף המשקל הרב.
  • החיסרון האחרון של המחסום הוותיק הוא המחיר. מדובר במוצר יקר מאד ושנכון לימים אלו אינו נמכר לכל דורש אלא לגופים גדולים בלבד ובכמויות גדולות, כך שמי שרוצה מספר בודד של יחידות אינו יכול למצוא כזה.

מדוע מחסום ניו ג’רזי מפלסטיק עדיף יותר?

  • מידותיו של מחסום ניו ג’רזי מפלסטיק הן 60X40X100 ס”מ. המידות קומפקטיות יותר לעומת המחסום הוותיק ועל כן ניתן להשתמש בו גם במקומות קטנים וצפופים יותר. צרכים לתחום שטח גדול יחסית, אל דאגה המשיכו לקרוא את הסעיף הבא.
  • משקל המחסום, 20 ק”ג הוא אופטימאלי על מנת לדאוג ליציבות המחסום מחד ומאידך לאפשר שינוע פשוט.
  • ניתן לשרשר כמות אין סופית של יחידות מחסום הודות לחיבור בשיטת זכר- נקבה וכך לתחום כל שטח בכל אורך וגודל נדרש.
  • סיימתם עם השימוש לעת עתה ואתם רוצים לאחסן את המחסומים עד לשימוש הבא? אין בעיה. ניתן לערום את יחידות המחסום אחת על גבי השנייה, מה המאפשר גם שינוע פשוט וגם חסכון במקום אחסון.
  • מחסום ניו ג’רזי מיוצר בהזרקת פלסטיק (PPC-PVC). בנוסף, לכל יחידת מחסום נוספת משקולת אינטגרלית מאסיבית מובנת. שיטת הייצור הייחודית בתוספת המשקולת הופכים את המחסום ליציב וחזק גם ברוחות חזקות ועמידה בתנאי חוץ לאורך זמן.
  • בשל העמידות המובטחת לאורך זמן למחסום ניו ג’רזי מפלסטיק שלוש שנות אחריות.
  • המחסום מגיע בצבע אדום עז ובולט בסביבה. בנוסף, לכל יחידת מחסום תוספת של מחזירי אור שמוסיפים גם הם לנראותו גם בראות מוגבלת ובחשכה.
  • ניתן להוסיף על גבי יחידות המחסום אבזור כמו: נצנצים, עמודים גמישים ופלפים.

גדר פלסטיק כחלופה נוספת

בנוסף למחסום ניו ג’רזי, חברת ASPROD משווקת גם גדר פלסטיק. משקלה של גדר הפלסטיק נמוך יותר והוא עומד על 12 ק”ג בלבד. גדר הפלסטיק גם דקה משמעותית לעומת מחסום הג’רזי, עובייה עומד על 5 ס”מ בלבד לעומת 40 ס”מ. גדר הפלסטיק יכולה להיות חלופה מצוינת עבור מי שמחפש גידור או תיחום איכותי אך קל יותר. לגדר פלסטיק שימושים ותוספות רבים, בין היתר ניתן להוסיף לה גם שילוט ותמרור מיוחד לפי הזמנה.

לכל צורך או שאלה או זמינים ונשמח לעמוד לשירותכם בייעוץ, הכוונה וכל מתן מענה שנדרש.

סרטון הדגמה לגדר פלסטיק
נגן וידאו אודות גדר פלסטיק לסימון

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

4 תגובות
  1. אמנון הגב

    היי
    יש הבדל בין הגדר פלסטיק לגדר ניו גרזי?

    • ASprod הגב

      שלום אמנון,
      אכן יש הבדלים בין הגדרות.
      הבדלים של אורך, משקל וכיוצא מזה הבדל של עלות.
      על מנת שנוכל להתאים לך את המוצר האידאלי בשבילך נשמח ליצור עימך קשר.

  2. אורנה הגב

    שלום רב, מבצעים אצלנו שיפוצים במושב ויש קטע בכביש שאנחנו רוצים לסמן. האם המחסום הזה יתאים לנו?

    • ASprod הגב

      בוודאי! מחסום ניו ג’רזי אכן מתאים לחסימה של קטע בכביש, bיתן גם לחבר מספר יחידות אחת לשניה. אם זאת כדי לחסום כביש יש צורך בקבלת אישור מיוחד מרשות התחבורה. לכן היינו ממליצים לך להתייעץ גם עם יועץ תנועה.

השארת תגובה