עמוד נייד מפלסטיק תכונות ויתרונות

עמוד נייד מפלסטיק הוא עמוד בעל יתרונות רבים, אך הבולט והברור שבהם הוא כמובן היכולת לנייד אותו בכל רגע.
סימון קבוע בדרך נעשה לרוב על ידי עמודים גמישים או עמודי חסימה שמוברגים אל הקרקע ולא ניתן לניידם. כאשר עולה הצורך בסימון זמני של מפגעים, עמוד נייד מפלסטיק הוא אחד המוצרים המתאימים למשימה.

סוגים שונים של עמודי סימון ניידים

ישנם כמה סוגי עמודי סימון ניידים ב-ASPROD. ההבדלים העיקריים בניהם הם המשקל, הגודל והגובה של כל אחד. ככל שהעמוד כבד יותר כך הוא יציב יותר באופן כללי ובפרט מפני רוחות.
• עמוד בגובה 100 ס”מ – לעמוד זה משקולת בסיס העשויה PVC ועטופה בקליפת PPC. צבעו של העמוד הינו אדום ועליו מודבקים מחזירי אור לבנים. משקלו כ 4 ק”ג והוא מתאים להצבה במקומות בהם לא קיימות רוחות משמעותיות. מבין הלקוחות העושים שימוש בעמוד זה ניתן למצוא את כביש 6 אשר מסמנים מפגעים זמניים בשולי וכן מארגני אירועי ספורט המשתמשים בעמודים לניתוב קהל ותיחום שטחים בזמן אירועים המוניים
• עמוד בגובה 110 ס”מ – משקלו גבוה במעט מזה הקודם, כ 6.5 – ק”ג מה שהופך אותו למתאים יותר לשימוש בתנאי חוץ כמו מפעלים ואתרי בניה. גם צבעו של עמוד מדגם זה הינו אדום וכן הוא מצוייד במחזירי אור. אחד הייתרונות של עמוד סימון זה טמון דווקא בבסיסו אשר זה עשוי מיציקת PVC עמידה במיוחד מפני פגיעות איתם נאלץ העמוד להתמודד בעת הצבתו באתרי עבודה. לקוחות רבים בוחרים בעמוד זה בעיקר בזכות יכולות שרידות גבוהות בכל תנאי שטח
• עמוד בגובה 120 ס”מ – משקלו של עמוד הינו כ 12 ק”ג הגבוה ביותר מבין כל העמודים הניידים. בשל שמשקלו הוא היציב ביותר בקטגוריה ועל כן הוא מתאים למי שמחפש יציבות מירבית מפני נפילות. בהתאמה לתכונות של יציבות אופטימלית עמוד נייד מפלסטיק זה, מתאים לשימוש בתנאי חוץ בהם שוררות גם רוחות ערות.

עמוד נייד מפלסטיק – יתרונות נוספים

לכל דגמי העמודים הניידים מפלסטיק הנ”ל קיימים 2 מאפיינים משמעותיים המגדילים את טווח השימושים בהם: תבריג אינטגרלי להתקנה של מוצרי בטיחות נלווים בראש העמוד וחור אינטגרלי לשרשרת פלסטיק המאפשר חיבור של מספר רב של עמודים יחדיו וליצור תיחום נרחב של שטחים כאלטרנטיבה למחסומים ניידים. מבין המוצרים אותם ניתן להתקין בראש העמוד ניתן למצוא שילוט מודולארי להכוונה בעיצוב גרפי לפי הזמנה וכן נצנצים סולאריים להצבה בתנאי חשיכה.

אספנו מספר דוגמאות לשימושים שעשו לקוחות שלנו בעמוד נייד מפלסטיק
• סימון דרכים המיועדות להולכי רגל במפעלים, מרכזים לוגיסטיים ומקומות בהם יש תנועת רכבים ומלגזות, אך בנוסף גם צורך לאפשר להולכי הרגל תנועה בטוחה בדרך המוקצית ומסומנת רק להם.
• סימון והכוונה בתוך החניון. למשל כאשר רוצים להשאיר את אחד ממפלסי החניון סגורים באופן זמני. פורסים עמודי סימון משורשרים, באמצעות שרשרת פלסטיק, בכניסה לאותו מפלס.
• אירועים רבי משתתפים שצריך להכווין את הקהל לדרכים וכניסות מיועדות.
• סימון מפגעים בדרך כמו בורות או התלייה טרייה מבטון.
למידע נוסף אודות עמודים ניידים מפלסטיק צוות המכירות שלנו ישמח לסייע.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

2 תגובות
  1. גיא לפידות הגב

    שלום, אני צריך עמודים אני מבין שיש כמה סוגים איך אני יודע מה הכי מתאים לי יש לי מפעל לאריזת מזון
    תודה

    • ASprod הגב

      שלום גיא,
      לעמוד סימון נייד מספר דגם 12420 ישנה בסיס משקולת מ PVC יצוק. על כן היא נחשבת למשקולת חזקה מאוד ולכן גם עמידה במיוחד, גם בשימוש אינטנסיבי ולטווח ארוך.
      בנוסף ישנו עמוד סימון נייד מספר דגם 12404 שלו משקולת פלסטיק אשר מלאה בחצץ. אומנם המשקולת מאסיבית ויציבה במיוחד אך לטווח ארוך המשקולת יכולה להיסדק או להישבר וכפועל יוצא החצץ עלול להישפך החוצה.
      על כן משקולת מ PVC תתאים לך יותר. על מנת לתת ייעוץ ושירות ממוקד יותר נשמח ליצור עימך קשר.

השארת תגובה