רצועת קשירה לרכב – מוצר חובה בכל רכב המשנע מטענים

עבור כל סוגי המטענים שתרצה לקשור לרכב, ראצ’ט עם רצועת קשירה הוא ככל הנראה המוצר המתאים לביצוע המשימה. רצועת קשירה לרכב בשילוב עם מותחן ראצט יסיעו לאבטח כל פריט / סחורה לרכב בצורה בטוחה, כך שמדובר במוצר חובה בכל טנדר או רכב שגורר עגלות ומוביל סחורות. בדומה לחבל קשירה או כל אמצעי אחר לקשירה, גם רצועת קשירה לרכב עושה בדיוק את אותה העבודה בזה שהיא מאבטחת את הסחורה למקומה. השילוב עם מותחן ראצט מאפשר את מתיחת הרצועה בצורה מיטבית וחזקה במיוחד כך שהסחורה תהיה מאובטחת למקומה כך שהיא לא תוכל לזוז ממקומה. קיימים סוגים שונים של רצועות קשירה לרכב, אשר השוני הבסיס ביניהם הוא העומס אותו הראצט יכול למתוח, רוחב הרצועה ואורכה. יש להתאים ערכה של ראצ’ט עם רצועת קשירה לצורך של הנהג בהתאם לסוג הקשירה הנדרש. בכל מקרה כל ערכה של רצועת קשירה לרכב כוללת רצועה עם וו רתימה בצידה האחד ואת את מותחן הראצט עצמו אשר מצוייד גם הוא בוו רתימה.
רצועת קשירה לרכב
רצועת קשירה לרכב

תפעול רצועת קשירה לרכב

כדי לאבטח סחורה באמצעות רצועת קשירה לרכב, ראשית יש להעמיס את הסחורה על הרכב בצורה בטוחה ככל האפשר, כך שהסחורה “יושבת” על הרכב בצורה מיטבית ויציבה. יש לוודא שסביב הסחורה ממוקמות אוזני רתימה או לולאות ייעודיות לקשירת אוזני הרצועה. על האוזניים להיות מאסיביות מספיק כדי שיוכלו לשאת את מתיחת הראצט בעוצמה גבוהה מבלי שיישברו. לאחר שהסחורה מונחת על הרכב יש להעביר את הרצועה מעל הסחורה ולחברה באמצעות הווים לאוזניים בצורה בטוחה. לאחר מכן יש להדק את הרצועה באמצעות הראצט עד לקבל רמת ההידוק הרצויה וזאת מבלי להזיק לסחורה, אך בלי להתפשר על עוצמת המתיחה הרצויה שתאפשר את עיגון הסחורה לרכב בצורה בטוחה. אחרי שהסחורה מאובטחת לרכב בצורה בטוחה יש לוודא כי קצוות הרצועה קשורות גם הן, כך שלא יתנפנפו מהרוח במהלך הנסיעה. כמו כן במידה והסחורה בולטת מהרכב, יש לסמנה כחוק באמצעות מוצרי בטיחות נוספים בהתאם לדרישות החוק. כאשר הגעתם ליעד, כל שעליכם לעשות הוא לפתוח את הראצט בשחרור מהיר ולפרוק את הסחורה בצורה בטוחה. כל עוד לרצועה אין סימני בלייה, היא תשמש אתכם למשך שנים רבות.

איכות הרצועות

לפני רכישת רצועת קשירה לרכב יש להקפיד שקונים מוצר איכותי ובטוח. בשימוש ברצועת קשירה לרכב שאינה איכותית יכול להביא לקריעתה ולנפילה של סחורה מהרכב. כמובן שאם סחורה נופלת מרכב בזמן נסיעה בכביש, הסכנות הן רבות ולכן חשוב לבחור ברצועה איכותית המתאימה לסוג הקשירה הנדרש. הרצועות שנמכרות ב-ASPROD הן כמובן איכותיות ביותר ובטוחות לשימוש. בכל מקרה נשמח לעמוד לשירותכם על מנת לסייע ולייעץ בהתאמת סוג הרצועה המתאים לתכולתכם. תוכלו למצוא את פרטי ההתקשרות אלינו בדף צור קשר. בנוסף, גם אם הגעתם אלינו לאסוף סחורה ושכחתם רתמת קשירה, אל דאגה, נוכל לספק לכם אחת מהרצועות שקיימות אצלנו במלאי.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

השארת תגובה