מראה פנורמית גדולה – יתרונות

מראה פנורמית גדולה מיועדת להתקנה במקומות בהם קיים שטח מת. מראה פנורמית הינה מוצר בטיחותי פשוט וקל להתקנה. התקנת מראה פנורמית תסייע למשתמשי הדרך לראות מעבר לשטח המת וכך תסייע בהגברת הבטיחות של הולכי רגל וכלי רכב.

סוגי המראות

מראה פנורמית גדולה – סוגים

חברת ASPROD מייבאת ומשווקת שלושה סוגים של מראות פנורמיות.

  1. מראה פנורמית אקריליק – מראה איכותית העשויה מחומר אקריליק שאינו דוהה, גם בחשיפה לשמש ישירה, לכן היא גם המראה היחידה מגיעה עם 3 שנות אחריות. מסגרת המראה צבועה בצבעים אדום ולבן להבלטה מרבית של המראה.
  1. מראה פנורמית פוליקרבונט – מראות מסוג פוליקורבונט מתאימות בעיקר למקומות סגורים כגון חניונים מקורים, חנויות, או כל מקום בוא אין חשיפה ישירה לשמש. מראה פוליקורבונט מסופקת עם אחריות לשנה.
  1. מראה כדורית – מראה כדורית מתאימה בעיקר לשימוש כמראה פנורמית לחנות, וזאת בזכות צורתה. המראה, בצורת חצי עיגול, מותקנת על התקרה, ונותנת לנו אפשרות שדה ראייה של 360 מעלות, ולכן, מראות כדוריות זהו פתרון מאוד נוח תקציבית לבעלי חנויות המעוניינים לראות מה קורה בין מעברי החנות.

היכן מתקינים מראה פנורמית גדולה?

מראה פנורמית מתאימה להתקנה בצמתים מסוכנים בהם ישנו “שטח מת” המסכן את בטיחות משתמשי הדרך. שאנו אומרים שטח מת, הכוונה היא לשטח שהנהג אינו יכול לראות מפני שמשהו חוסם לו את שדה הראייה, כגון חומה, עץ, צמחייה וכו’, או בגלל הזווית בה הוא נמצא. בכל מקום בו קיים שטח מת של שדה ראייה, מומלץ להתקין מראה פנורמית. כדאי לדעת שטווח הקטרים של מראה פנורמית עגולה הקיים בשוק, הוא בין 45 ס”מ ל-100 ס”מ וכל אחת תתאים להתקנה במקום אחר.

הדרכה על סוגי מראות פנורמיות

נגן וידאו אודות סוגי מראות פנורמיות

סרטון הוראות התקנה מראות פנורמיות

נגן וידאו אודות הוראות התקנה מראות פנורמיות

לסיכום

אם אתם לא בטוחים איזה סוג או גודל של מראה פנורמית הכי מתאימה לכם, אתם מוזמנים להשאיר כאן פרטים או להתקשר. אנחנו נדאג שאחד מאנשי המכירות שלנו יחזור אליכם בהקדם האפשרי עם תשובות לכל השאלות שלכם.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

השארת תגובה