איפה כדאי להתקין עמוד גמיש לחניון?

עמוד גמיש לחניון הוא עמוד המכונה גם עמוד כתום גמיש והינו אביזר בטיחות שנועד לסימון ותיחום אזורים המצויים בחניונים ובמפעלים.
קיימים מספר דגמים של עמודים גמישים והם שונים אחד מהשני בגובה בקוטר ובגוון ואף בצורה.
כל העמודים הגמישים המוצעים ב-ASPROD מצוידים במחזרי אור ועמידים מפני פגיעה של כלי רכב.
בעת פגיעת רכב במי מהעמודים, לא ייגרם נזק לעמוד או לרכב הפוגע

סוגי עמודים גמישים לחניון

היכן כדאי להתקין עמוד גמיש לחניון?

השימושים השכיחים בחניונים הם במקומות הבאים:
• תיחום וסימון אזורים או חניות המיועדות לכלי חרום בלבד כגון: כבאיות, רכבי פינוי וביטחון, אמבולנסים וכדומה.
• איי תנועה או מדרכות שאינם מיועדים לחנייה ויש צורך להגביל פיזית את היכולת להחנות בהם. כאשר החניון עמוס ברכבים ואין חניה זמינה, נהגים נוהגים להחנות את רכבם במקומות שאינם מיודעים לכך. חניה שכזו מגבילה ולעיתים אפילו חוסמת את התנועה ונתיבי המעבר. לשם כך כדאי לסמן את האזור האסור לחניה, על ידי הצבת עמוד גמיש לחניון.
• חניון הוא לרוב צפוף והתנועה בו מוגבלת בעיקר בנתיבים דו סיטריים הממוקמים במעברים בין קומות החניון או בנתיבי הכניסה והיציאה. כדי להפחית את הסיכון של תאונה בין כלי רכב בנתיבים הצרים, ניתן להשתמש בעמודים גמישים לצורך הפרדה בין נתיבי הנסיעה. בנוסף על השימוש בעמודים גמישים לצורך הפרדה בין נתיבים ניתן להשתמש במקביל גם במפרידי תנועה מפלסטיק.
• תיחום חניות המיועדות לאופנועים, אופניים חשמליים או רכבים דו גלגלים בלבד. עמוד גמיש הוא אידאלי לשם כך מכיוון שמאפשר את כניסת הרכבים הדו גלגלים מחד ומאידך, מסמן את גבולות החניה ומיידע כי אין מקום לכניסת רכבים האחרים. רגליהם של רוכבי הדו גלגלי לסוגיו חשופות ופגיעות. השימוש בעמוד גמיש לתיחום חניית דו גלגלי ישמור על רגליהם של הרוכבים בהשוואה לעמודים קשיחים אשר יכולים לגרום נזק ופגיעות הן לרוכב והן לכלי הרכב במקרה של פגיעה.
• תיחום בצדי חניות פרטיות. כאשר ישנם רכבים פולשים לחניות פרטיות רצוי להתקין שומר חניה בחזית שלה. במידה ועדיין פולשים רכבים מצדיה, ניתן להתקין גם עמוד גמיש לחניון בכל צד ובכך לסמן את גבולות החניה.
• תיחום וסימון של אלמנטים פגיעים בחניון כגון: מערכות מיזוג וחשמל, צינורות, אדניות, דלתות וכיוצא בזה. פגיעה בהם יכולה להסב נזק להם ולכלי הרכב ולכן כדי כמובן לסמנם ולהבליטם באמצעות עמודים גמישים.
• ניתן להשתמש בעמוד גמיש גם כסטנד לשילוט, או כתמרור הכוונה. זאת הודות לאביזרי החיבור אותם ניתן להוסיף לעמודים עצמם וכך לחבר שילוט מודולארי שכזה המסייע בהכוונת התנועה בחניון. תוספות נוספות אותן ניתן לחבר לעמוד, הן נצנצים סולאריים ושרשראות פלסטיק.

נגן וידאו אודות עמודים גמישים ASPROD

לסיכום

כאמור עמוד גמיש לחניון הוא אביזר יעיל, שימושי ונחוץ בכל חניון או מגרש חניה בעל תנועת רכבים ערה.
נשמח להציע עבורכם את עמודים הנמצאים במלאי ב-ASPROD להתאמת העמוד עבורכם.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

2 תגובות
  1. ליאורה הגב

    שלום,
    איזה גדלים יש לכם של העמודים הגמישים?

    • ASprod הגב

      שלום ליאורה,
      העמודים גמישים שאותם אנו משווקים, הם בגובה של 100, 75, 45 ו-30 ס”מ לפרטים נוספים צרי עמנו קשר.

השארת תגובה